Твоє здоров’я – в твоїх руках

 



Здоров’я – це безцінний дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Здавна люди берегли здоров’я. І щоб про нього дбали інші, відвели окремий день 7 квітня – Всесвітній день здоров’я.
Сьогодні в нашій бібліотеці відбулися веселі старти «Твоє здоров’я – в твоїх руках». Для хлопчиків та дівчаток з ліцею №26 була запропонована ігрова програма, котра включала командні завдання. Діти активно відповідали на запитання вікторини, відгадували загадки, брали участь у конкурсах та естафетах. А також наші маленькі читачі мали можливість ознайомитися з книжковою виставкою «Мистецтво бути здоровим», на якій представлені книги про різні види спорту, олімпійські ігри, видатних спортсменів України. Ігри, танцювальні імпровізації, спортивні вправи не залишили малечу байдужими, спонукали їх до активної взаємодії та створили атмосферу свята, де панували гумор і радість руху.
















Коментарі