"Я Книга – товариш твій…"


Сьогодні на гостину до бібліотеки завітали учні 4-х класів ЗОШ № 1. Працівники відділу обслуговування знайомили дітлахів з історією книги та бібліотеки, з правилами поводження з книгами, з роботою абонементу та читального залу.

Друзі! Я хочу звернутися до кожного з вас:
Я Книга – товариш твій,
Користуватись мною вмій.
Я чиста, гарна і приємна,
Тож, друже, будь зі мною чемний.
Погані звички забувай,
Мене не рви, не ображай.
Я, друже, твій надійний друг,
Та тільки для чистеньких рук!
Правила поводження з книгами:
  • Беріть книгу чистими руками. 
  • Книгу треба читати акуратно, гортаючи сторінки, не слинити пальців. 
  • Для збереження книги її необхідно обгорнути за верхній правий куточок. 
  • Гортати сторінки за верхній правий куточок. 
  • Щоб з книги не випадали сторінки, під час читання не перегинайте її. 
  • Не закладайте сторінки ручками, олівцями, іншими предметами. 
  • Користуйтеся закладками. 
  • Не читайте книги під час їжі, не малюйте в них, не підкреслюйте слів. 
  • Любіть книгу і бережіть її. 






Коментарі