Наше здоров'я - у наших руках


Здоров'я потрібно кожному. Без здоров’я все інше втрачає сенс. Невипадково найпоширенішим та найжаданішим у світі побажанням є побажання бути здоровим. Вітаючись один з одним ми говоримо: "Здоровенькі були!", "Здрастуйте!". І, хоча всі ми чудово знаємо, що здоров'я знаходиться в наших руках, та рідко докладаємо зусиль для його збереження.

"Ми є те, що ми їмо", "здоров’я - у тарілці" - кому сьогодні не відомі ці вислови? Життєві сили, здоров'я і хвороби - все це результат нашого харчування. В наш час життя, як ніколи, залежить від їжі. Бурхливий розвиток харчової промисловості, її комерційна спрямованість, велика кількість привабливих та збуджуючих апетит харчових продуктів без відповідного хімічного наповнення призводять до порушень регулювальних впливів харчових компонентів, змін в обміні речовин.

Тому сьогодні на чергове засідання клубу "Академія здоров’я" було запрошено Ірину Михайлівну Покутну - співробітника Некомерційного партнерства "Здоров’я" та керівника. курсів "Нутріциологія". Ірина Михайлівна розповіла присутнім про основні завдання нутріциології - науки про раціональне здорове харчування.



Коментарі