Азбука жіночого здоров'я


Чергове засідання клубу "Академія здоров’я", присвячене здоров'ю жінки, провели співробітники НП "Здоров’я" Ірина Михайлівна Покутна та Анатолій Іванович. Основною метою роботи Некомерційного партнерства "Здоров'я". є сприяння її членам у здійсненні благодійної діяльності в області профілактики охорони здоров'я громадян, у пропаганді здорового способу життя, а також у пропаганді використання біологічно активних добавок до їжі, загальновизнаних необхідних складових харчування ХХI століття. НП "Здоров’я" тісно співпрацює з компанією NSP.

Компанія "Natures Sunshine Products, Inc." (NSP) була заснована в 1972 році і в даний час є одним з провідних американських виробників нутрицевтиків (біологічно активних добавок). Продукція компанії широко представлена в більш, ніж 40 країнах світу, серед них США, Канада, Великобританія, Норвегія, Австралія, Нова Зеландія та інші, в тому числі Росія і Україна.




Коментарі