День індіанця 🎈


Сьогодні - переддень свята Купала, а до нас у гості завітали… індіанці. Діти були у захопленні - скільки веселих ігор приготували гості! Згодом, щоб трохи перепочити, провели шашковий турнір, а в кінці, як завжди, отримали призи від ТРЦ "Мегамолл".

Діти з цікавістю розглядають костюми прибульців, а ті розповідають про себе.

Звенит ваш гул все громче, все слышней.
Какая трель над миром разливается!
Все думают, распелся соловей.
А вот и нет! - Земля Индейцев открывается!

Всім відомо, що індіанці спритні наїзники, тому ігри почалися з кінських перегонів.

Нумо, хто перший дістанеться до вігваму?

В ході наступної гри треба влучити продемонструвати свою влучність, стріляючі з лука. 

З незвички поцілити в "десятку" не так-то просто. 

Індіанці - чудові мисливці, тому наступна гра пов'язана з полюванням. 



Командна гра з перетягування канату. 




Шашковий турнір.

Ми – індіанці, кращі за всіх!
Любим гумор, любим сміх!
В нашому сонячному вігвамі
Стали друзями ми з вами! 

Розігриш призів від ТРЦ "Мегамолл". 


Коментарі

allagavrishko каже…
Доброго дня! Я давно шукаю зв'язку з вами, але не можу знайти в цьому блозі зворотнього зв'язку. Мої ініціали - Алла Гавришко-Бабічева живу у місті Тульчині, член районного літературно-мистецького об'єднання "Оберіг". Мені сказали у районній бібліотеці, що вас цікавить інформація по діяльності нашого об'єднання . Я упорядник і спонсор двох останніх альманахів за останні 8 років після смерті першого голови В.Багрія і можу надати інформацію не тільки в єлектронному варіанті. Перший з них я надрукувала в "Книга-Вега" в 2010 році.Формат А4 глянцеве подарункове видання у власних аматорських портретах членів об'єднання олівцем.
Другий зараз друкується у цьому ж видавництві. Моя електронна почта allagavrishko1958@gmail.com Мої блоги http://gavrishko.blogspot.com/ там є і блог організації. З повагою Алла Гавришко-Бабічева! Чекаю відповіді.