Моя сім'я. Моя родина


Усе, що є найкраще у дитини:
Її талант, культура, доброта -
Від тата й мами йде і від родини -
Незаперечна істина свята.
Сім'я, родина - це велике диво,
Там є любов і ласка, і тепло.
Там дітям затишно і радісно, й щасливо,
Тепер у нас і завжди так було.
Сім'я була і залишається хранителькою людських цінностей, культури і історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Напередодні 15 травня - Міжнародного дня сім'ї, ми спільно з колегами із бібліотеки-філії № 11 провели родинне свято "Моя сім'я. Моя родина". Було запрошено другокласників Вінницької школи № 4 разом та їх рідних.

Напередодні свята була проведена підготовча робота. Бібліотекарі написали сценарій, виготовили разом з дітьми "солодку" квітку для мами, експонували книжкову виставку "Книги для родинного читання". Діти прийняли участь у конкурсі малюнку "Моя сім'я". Свято пройшло феєрично, з конкурсами, розвагами, екскурсією у бібліотеці, а завершилося чаюванням та частуванням солодкого столу.






Коментарі